Vår!

Usch, jag kan ju inte ha en bild på en snögubbe framme när det är så här underbart väder! Våren har ju faktiskt kommit, därför måste jag ha en vårbild. Som ni vet så jobbar jag i malmöstadsdelen Oxie, men som kanske inte alla vet så är Oxie geografiskt sett mer eller mindre fristående från Malmö. Den ligger lite utanför och känns mest som en småsömnig liten villastad. Det finns ett par uppenbara nackdelar med detta, dels så tar det en dryg halvtimme att ta sig ut dit från centrala Malmö och dels så är restaurangutbudet väldigt begränsat de dagar man inte har nån egen lunch med sig. Fördelarna blir dock uppenbara nu när våren kommer, det är öppna landskap åt alla håll! Jag passade på att ta vår-bilder med mobilen när jag promenerade bort till den lokala bensinmacken för att köpa korv.



Imorgon ska jag köpa löpardojjor hade jag tänkt, sen jävlar blire springande!

Kommentarer
Postat av: Per

Mysigt. Hur fan kan man tycka att snö är fint när man har sett en fin vårdag!? Det övergår mitt förstånd.

Jag är så jävla lycklig att vintern är slut!

2009-03-20 @ 17:04:00
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Dase

Jävla vår, var är all min snö?!?

2009-03-20 @ 21:16:14
Postat av: Anonym

Jag är glad att det är vår med, men jag saknar vintern lika mycket som sommaren måste jag säga. Men mest glad är jag att Tomas uppdaterat som blogg! :D

2009-03-20 @ 22:12:46
Postat av: Mufflon

Vintern suger! Jag tycker som per.

2009-03-21 @ 08:07:17
URL: http://salenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0