Jag lever

Hej! Jag är faktiskt vid liv fortfarande, trots två veckor i storstaden. Jag har lyckats återhämta mig efter personalfesten i förrgår och nu njuter jag av den sista sommardagen för i år. Jag har inte så mycket nytt att rapportera egentligen, allt flyter på som vanligt i Malmö. Jag har fortfarande inte fått tag på riktig bostad och om en månad åker jag ut på gatan, så vi får se vad som händer på den fronten. Nästa helg tänkte jag mig hem till Växjö en sväng, eventuellt. Vi kanske ses?

Jag avslutar med lite foton från mitt djärva, chockerande och överraskande liv i storstaden. See you!

UPPDATERING: Nu åker jag till Växjö! Be there!



Kommentarer
Postat av: Osto

Hurra, du lever! Jag har en sovsäck du kan låna om du behöver sova på parkbänkar och sånt framöver. Det blir ju jävligt kallt annars.

2008-08-31 @ 19:32:25
URL: http://osto.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Ja, vad snällt! Jag tänkte att jag kan sova i portgången precis utanför mitt jobb, så kan jag sova ut länge på morgonen.

2008-09-01 @ 21:56:21
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Osto

Det låter som en lysande ide. Att få sova en extra halvtimme på morgonen gör verkligen hur mycket som helst. Har ni bara kaffe på jobbet, så är ju allt löst!

2008-09-01 @ 22:41:14
Postat av: Osto

Har du gått och blivit bortrövad av danskar nu igen?

2008-09-15 @ 23:25:35
URL: http://osto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0