Simpsonize me!

Jag tycker inte att simpsons är så jättebra. De senaste säsongerna har bara gått neråt tycker jag, handlingarna känns bara trista, alternativt utflippade. Och inte utflippade på ett bra sätt, som i Family Guy eller American Dad, utan på ett dåligt, tråkigt simpsons-sätt. Nu kommer en simpsons-film också, så nu är de mer hypade än någonsin. Jaja, den kan säkert vara underhållande. Inte värd att se på bio kanske, men jag ska ju helt klart... köpa... den... och kolla på den hemma. Anyway, mitt simpsonsförakt till trots så tänker jag spela med i deras lilla spel och sprida reklam för filmen (och burger king, som verkar ha nåt slags kontrakt med dem). I veckans Flamman så blev jag nämligen tipsad om den småroliga sidan simpsonizeme, där man laddar upp en bild av sig själv och får den förvandlad till en simpsons-karaktär. Det är inte fullt så häftigt som det låter, det mesta jobbet får man göra själv, men det är rätt kul ändå. Låt mig därför presentera mig själv, samt min goda vän Hugo Chavez (som för övrigt fyller år imorgon (lördag), det ska vi fira!!!) som simpsons-karaktärer:

image37image38


Många av er läsare kommer jag att träffa imorgon, då vi samlas hos Per för att fira Peter, Hugo och den bolivarianska revolutionen i Venezuela. Då blire Mk II Dödsshots, det ska bli spännande. Vi ses då!

Kommentarer
Postat av: Dase

Venezuela schmenezuela, det heter faktiskt mexiko. Allt söder om USA är mexiko, det har amerikaner sagt, och varför skulle de ljuga för mig?
Fast vi ska visserligen fira, på ett mycket Kreml High-igt sätt, med knasig musik och manshångel!!

2007-07-27 @ 11:52:08
Postat av: Per

It's party time duuudes!

2007-07-27 @ 15:30:52
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Linus

Jag hoppas verkligen att jag kan komma dit i någorlunda vettig tid.

2007-07-27 @ 16:19:34
URL: http://harpomafacka.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Hah, jag ska nog ha min feta mexico-tshirt på mig då bara för det.

2007-07-27 @ 22:21:48
URL: http://salenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0