God Jul eller så

Ja, nu är det jul. God Jul på er allihopa! Hoppas ni får trevligt med era familjer eller hur ni nu gör.

Tänk på att julfirande är som att slicka på en gammal godisklubba som man har hittat i rännstenen, det har Jehovas Vittnen sagt. Det är en rätt uppmuntrande tanke faktiskt, ty om Jehovas Vittnen tycker att något är dåligt så tycker antagligen även Gud att det är dåligt, och det som är dåligt för Gud är bra för oss.


image126


EDIT:

Hihi, jag känner mig så julig. Nu har jag slagit in alla mina julklappar i brunt företagspaket-omslagspapper och skrivit generiska vita "God Jul X, önskar Y"-lappar på alla. Jag är så full av the christmas spirit!


image127

Kommentarer
Postat av: Per

Så fint! Jag ska nog också posta en bild på alla julklappar jag slagit in, på min blogg.
Godis är gott, för övrigt. Rännsten schmännsten.

2007-12-23 @ 15:59:43
URL: http://naifuzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0