Jag lever och frodas

Hej! På begäran av Julia och många andra så skriver jag ett inlägg, så att ni vet att jag lever. Fast ni vet ju att jag lever ändå, flera av er var till och med och hälsade på i helgen! Det var mycket trevligt! Vi åt kebab, drack öl, åt kebab, sov, och drack segerkaffe. Alla tycker om segerkaffe. Så här såg det ut då:



Nu ser det helt annorlunda ut, ty jag har gjort mig av med soffan på bilden och istället fått en låda plankor, tyg och skruvar som enligt IKEA utgör beståndsdelarna av en ny, mycket bättre soffa. Jag är inte helt övertygad om detta, men jag får väl ge IKEA-manualen en chans och snickra till någonting.

En annan stor nyhet är att jag går på semester om två dagar. Hurra! Då ska jag resa land och rike runt och ha kalas med mina vänner, det blir skoj!

Kommentarer
Postat av: Per

Woho! Kalas! Jag vill ha det. Jag vill också gå på ny semester om två dagar. Ack!

2009-07-16 @ 02:09:02
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har då aldrig skådat en sån granner hög av människor i en sån granner soffa framför en så granner vit vägg!

ang din tour runt om i Sverige så står det "HEJ Tomas" i pannan på mig. Liksom bá sår´u vet... ;D

2009-07-19 @ 20:52:06
URL: http://babyhasatemper.blogg.se/
Postat av: Tomas

Hurra! Jag kommer, Julia! Ska hitta ett bra resdatum bara :)



Och vi ska ha kalas snart Per. Någon kommer att kontakta dig.

2009-07-20 @ 22:08:40
URL: http://salenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0