Semester 1.0

Nu är jag tillbaka i Malmö och har just uthärdat min första arbetsdag för året. Puhh, jag har glömt allt känns det som! Men det blir nog bättre snart, det är åtminstone bara tre dagar innan det är helg. Jag ska också passa på att ge toppbetyg till min allra första semester som varade från 20/12 till 6/1, den kunde inte ha varit bättre! Jag har hunnit med inte mindre än två spritfester, varav den ena genererade en given list-etta från OFAAB och den andra genererade årets största baksmälla. Jag har även hunnit med otaliga tv-spelskvällar, ett par promenader och en bastukväll med jättemånga svettiga män!

Väl tillbaka i Malmö så har jag satt igång med att förnya mig, i riktig nyårsanda. Jag rakade av mig skägget och mustaschen och ser därmed ut som nån slags pojkspoling. Till helgen är planen att jag ska byta ut min 8 år gamla mobiltelefon också, och på lite (bara lite) längre sikt så ska jag skaffa en egen lägenhet. Förändring! Förnyelse! Hail Tzeentch!

                           Före                                                           Efter




Nu känner jag att det börjar bli dags att sova. Förra natten blev det inte mycket sömn då min kropp hade bestämt sig för att fortsätta med semestern och inte hade några som helst planer på att somna tidigt och stiga upp halv sju. Steg upp halv sju gjorde den dock ändå, till dess förtret, så nu tror jag att den är en aning mer medgörlig. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Jeff

Omg, jag hade nästan glömt bort hur du såg ut under allt könshår du hade i ansiktet.

2009-01-08 @ 09:15:21
Postat av: Dase

Pojkspoling! Skaffa riktigt skägg, minst halva bröstet ner ska det vara, annars är du bara en klen tönt.

2009-01-08 @ 10:23:24
Postat av: Shaz

WooooooooooW! Vilken fin liten pojke du blev.

2009-01-08 @ 17:23:07
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Linus & Emelie

Shit! När du hade skägg tänkte man knappt på det, men nu när du har rakat av det ser du helt annorlunda ut!

2009-01-08 @ 19:15:42
Postat av: Mufflon

Haha, igår var jag tvungen att visa leg när jag handlade folköl på konsum.

2009-01-09 @ 20:41:51
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Dase

Aaaaahhahahahahahahahahaha

2009-01-10 @ 14:25:28
Postat av: Shaz

jag längtar tills du bastar med oss nästa gång

2009-01-10 @ 21:29:26
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Per

Haha! Du ser ut som ett barn!

Karl Marx visste hur man gör för att vara stilig!

2009-01-11 @ 02:42:06
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Ican

Hej snygging! Nu har jag tagit mig i kragen och börjat blogga igen

2009-01-13 @ 15:54:43
URL: http://icans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0