Look at me! I'm Dr Zoidberg, home owner!

Hej! Nu har jag efter mycket möda och värk flyttat in i min nya lägenhet! Jag fick nycklarna i tisdags förra veckan, och jag har bott här sedan i onsdags. Utan vare sig dator eller internet, fram till igår kväll! Men nu är datorn uppe och allt är frid och fröjd. Lägenheten är på 29 kvadrat och grann som bara den, jag ska lägga ut lite bilder så fort jag orkar. Vilket kan dröja, för jag är lat som en jävel och som regel rätt trött efter jobbet. De kräver nämligen att jag gör en massa saker på jobbet. Hundratals saker!! Man går till jobbet varje dag för att få betalt, intet ont anandes, och så kommer folk och kräver att man ska utföra en massa arbetsuppgifter! Det är skandal.

Hur som helst så är jag tillbaka på internet nu, jag ser fram emot att få börja e-umgås med er alla igen. Jag kommer också till Växjö någon helg framöver, så att vi till och med kan IRL-e-umgås, eller "umgås" som det också heter. Sen är det bara för er att börja planera in när ni ska besöka mig, jag erbjuder liten fika så allt som behövs är kläder efter väder och ett gott humör!



Så här ser det ut när man köper en bostad, ungefär.

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis alla gånger!

Hade du precis lika snygga brallor som snubben på bilden när du köpte lägenheten? Var det därför som du fick den kanske?

2009-04-28 @ 22:21:49
URL: http://babyhasatemper.blogg.se/
Postat av: Ida

Bilder, bilder! vi vill se bilder på lägenheten!

Nästa gång du är i Växjö får du pallra dig ut på landet :D

2009-04-29 @ 19:18:36
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: cain

Haha! Jaa! Vad mysigt med kläder efter väder o liten fika! =) Fast jag vill ha en stor fika! Eller ännu bättre; Mat. Jag är alltid hungrig, du måste få se hur tjock jag har blitt. Så det är inte säkert att jag får plats på 29kvm, men jag kan stå utanför.

2009-04-29 @ 20:07:23
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Tack så mycket Julia! Jag hade faktiskt inte några glasögon alls, men jag hade en lika snajdig kjol som hon till höger, det var nog därför jag fick den.



Det kommer bilder snart Ida! Fast med mig så kan "snart" bli om hundratusen år. Risken är att de första lägenhetsbilderna blir fyllebilder från inflyttningsfesten. Som även den lätt kan dröja tusentals år.



Du får så många stora fikor du vill när du kommer hit Cain :). Och jag tror du får plats här, det har varit fler än 3 personer här inne och människan inuti dig är ju knappt ens en riktig människa ännu. Mer som en slags krukväxt, än så länge.

2009-05-02 @ 07:58:19
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: cain

Känns skönt, att det ser ljust ut för mig att få plats i lght alltså. Men haha! Krukväxt?! Hoppas ingen kaktus.. Ajaj..

2009-05-07 @ 06:53:44
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: Julia

Neh! Nu får du allt ta och göra some update så man vet att du lever! Plus pic på nya hemmet jöh!

2009-07-13 @ 15:49:59
URL: http://babyhasatemper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0