Krossa haj-imperialismen!

Hej! Jag är tillbaka från Japan nu, som alla vet. Planen var att jag skulle skriva en sammanfattning av min tid där, tillsammans med bilder. Anledningen till att det tar sån tid är att jag inte har alla bilder ännu. Jag tog tusen miljoner bilder i Japan, och fyllde därmed upp båda mina minneskort (och tömde båda mina batterier) rätt så snabbt. Därefter lånade jag Kumikos kamera, vilket innebär att hon har rätt så många av mina foton. Jag ska försöka få över dem snarast, så att jag kan redogöra för min resa! Tills vidare så kan jag underhålla och informera er med nyheter från världens alla hörn.

I Irak, till exempel, så har ockupationsmakten USA gått ännu längre i sin nedriga kamp för att förstöra allt som är fint och bra. Deras senaste ondskefulla plan är att släppa ut hajar i Eufrat. Säkert specialtränade hajar, som bara angriper de mest oskyldiga! Det sistnämnda är jag dock inte säker på, det är bara en gissning. Att det är USA som släppt ut dem är dock 75% säkert, enligt "en lärare".

För övrigt anser jag att Mats bör skaffa mustasch. Kanske en sån Lenin hade? Skägg är valfritt, men uppmuntras.


image47

Kommentarer
Postat av: Per

" En lärare ansåg att det nog var en "75-procentig chans" att de skulle ha lagt hajen i vattnet, och en av fiskarna i området håller med."

Men om fiskarna håller med lär det ju vara sant. Fiskar bor liksom i vattnet och bör ju ha ganska bra koll på vad som pågår där.

2007-11-01 @ 10:06:23
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Mufflon

Haha, ja det stämmer. Fiskar har rätt hög pondus när det gäller undervattensrelaterade grejer.

2007-11-01 @ 20:39:15
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Shazbot

Det jag gillar med dina inlägg Tomas är att allt du säger är sant, iallafall baserat på fakta du har hittat på. Och det räcker för mig.

2007-11-03 @ 20:58:10
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Ida

Kan du i alla fall inte bara lägga ut några bilder från Japan, ett litet varuprov eller vad man kan kalla det =D

2007-11-04 @ 15:41:02
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mufflon

O: Min baserar alla mina inlägg på den mest högkvalitativa påhittade faktan, från de mest pålitliga påhittade källorna.

I: Det kommer ett riktigt japan-inlägg snart, jag har fått alla bilder nu! Jag är bara så förbaskat upptagen med allt möjligt hela tiden.

2007-11-04 @ 16:01:35
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Ican

Hajar! Jävliga turkar.
För övrigt så anser jag att Lenin var ett bra mustachval.

2007-11-06 @ 13:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0