Oh lord jesus christ almighty!

Jag kom nyligen att tänka på en rätt så kristen hemsida som jag stötte på en gång i tiden. Den var så festlig att jag la in den bland mina favoriter minns jag. Jack Chick är en kristen amerikansk serie-tecknare som ritar och publicerar en mängd protestatiskt fundamentalistiska pamfletter med kristna serier. Hans tecknarstil i kombination med det kristna budskapet gör en del av dem helt hejdlöst roliga att läsa.

Så håll till godo, men var mycket noga med att inte bli konverterade. Trots rykten om att Sverige är det minst religiösa landet i världen så verkar det som att Norge har den faktiska ledningen. Kom igen nu Sverige! Bättre kan vi!


image2

Kommentarer
Postat av: Per

The bible is true! Bättre argument har jag sällan stött på.

Apropå norge så tror jag inte att de räknas. Jag har hört att de är efterblivna mongoloider hela bunten. Det har bellman sagt.

2007-03-25 @ 03:52:43
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Ican

Omg O_O. När jag trodde att världen blvit bättre ^_^ Sen så får jag nog hålla med Per om Norge dock.

2007-03-25 @ 09:07:08
Postat av: Mufflon

Jag tycker Norge är lite coolt ändå. Jag tycker att Norge och Sverige borde slå sig samman, så vi kan leecha på deras oljerikedomar.

2007-03-25 @ 10:09:43
Postat av: Shazbot

Tänkte precis samma sak tomas :D Unite da clans!! Då har ju bear rätt: FEL! GUD HATAR BÖGAR! Det måste jag säga till mitt Vittne.

2007-03-25 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0