Hej och välkomna!

Nu har den kommit. Alla har bloggen utom jag. Därför måste jag också ha bloggen. Så nu har jag en blogg! Den ska jag uppdatera regelbundet i en vecka eller två och sen glömma bort, som man gör med bloggar. Jag planerar att varva lite vardagshändelser, lite politik och lite dumheter. Inget seriöst eller så, det är ändå bara en handfull av mina vänner som kommer att läsa den här bloggen, så skit samma som jag brukar säga.

Jag kan inte med sånt här med sladdar och tangentbord och html och sådär, så ni får ha tålamod med mig när jag experimenterar mig fram. Det första jag ska göra är att joxa med rubriken så att den får plats på en rad, annars ser det helt tokigt ut. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0