For the Emperor?

Jag läste på aftonbladet en intervju med en amerikansk soldat, Rick Selvester, som är stationerad i Irak. Eller, det var inte en intervju som så, det var en chatt där aftonbladets läsare fick ställa frågor och så. Det var rätt intressant, och han verkar vara en hygglig kille. Jag höjde dock lite på ögonbrynen när jag läste:

"Vlado säger: What do u think of George Bush? Is he a good president?
 
Rick Selvester säger: He is my commander in chief, so I automatically approve of what he says."

Det känns som ett sunt förhållningssätt till frihet och demokrati. Det finns även många roliga filmer nere till höger där på sidan, under "tv". Jag är inte tillräckligt haxor för att länka till dem. Hur som helst så kan man bl a se Saddam Husseins kalasjnikov i 22 karats guld, och en video med amerikanska prickskyttar som jagar terrorister genom att peppra med automateld från ett högt beläget fönster i centrala Bagdad. MED KIRURGISK PRECISION!

Kommentarer
Postat av: Shazbot

Hej Tomas! Fan vad fin du är...

2007-03-21 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0