Jag kommer att brinna i helvetet

Och antagligen du också.

The Dante's Inferno Test has banished you to the Sixth Level of Hell - The City of Dis!
Here is how you matched up against all the levels:
LevelScore
Purgatory (Repenting Believers)Very Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers)Moderate
Level 2 (Lustful)Moderate
Level 3 (Gluttonous)Low
Level 4 (Prodigal and Avaricious)Very Low
Level 5 (Wrathful and Gloomy)High
Level 6 - The City of Dis (Heretics)Very High
Level 7 (Violent)High
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers)High
Level 9 - Cocytus (Treacherous)High

Take the Dante Inferno Hell Test

Kommentarer
Postat av: Dase

Det är lugnt, jag gör dig sällskap på den nivån, den verkar trevlig (jag hamnade också där med andra ord).

Fast nu är ju en del av frågorna lite tolkningsbara, så det är ju inte helt säkert att testet är rättvisande.....så att säga :D

2007-11-28 @ 12:41:57
Postat av: Linus

Tjena grabbar! Nu är vi tre stycken i The City of Dis.
Jag undrar exakt hur poängen räknas, för så illa tyckte jag inte att det var, eller var det det...?

2007-11-28 @ 14:21:38
Postat av: Osto

Jag hamnade en nivå neråt. Men ni får hälsa på nån dag. Riktigt varmt och fint.

2007-11-29 @ 23:37:26
URL: http://osto.blogg.se
Postat av: Mufflon

Klart vi hälsar på dig, danne! Det blir ju tradigt i längden med alla kättare på nivå sex, ibland vill man ju umgås lite med våldsverkarna på nivå sju också.

2007-12-01 @ 00:19:43
URL: http://salenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0