Livstecken

Hej kära vänner! Jag lovade någon att jag skulle uppdatera min blogg för ett par dagar sedan, fast sen bröt jag prompt det löftet. Sån är jag! Sveklig, sviklig, bedräglig, falsk, trolös, förrädisk, oärlig, illojal, opålitlig, skurkaktig, lömsk. Det är jag i ett nötskal. Men nu uppdaterar jag äntligen!

Hur som helst så lever jag faktiskt fortfarande. Livet fortsätter ungefär som vanligt i Malmö, på jobbet börjar det dra ihop sig till ett fruktansvärt årsbokslut, men jag väljer istället som att se det som att det börjar dra ihop sig till julsemester! Då ska vi fira!

I övrigt så har jag lånat en bok om pest. Pest är numera det bästa jag vet! Det finns inget som är bättre än pest. Och med det så lämnar jag er för den här gången. Som vanligt så lovar jag att uppdatera min blogg oftare, men bered er på svek. Hej då!




Kommentarer
Postat av: Ican

Pest OCH svininfluensa, vilken lycka ^^

2009-11-07 @ 21:15:33
URL: http://icans.blogg.se/
Postat av: Per

mmmm... pest...

2009-11-08 @ 00:22:00
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Dase

Det är på grund av din svekfullhet vi tycker om dig, så enkelt är det...

2009-11-08 @ 10:07:24
Postat av: Anonym

Finfint med pest! Den ger fruktansvärt vackra konstverk om inte annat.

2009-11-08 @ 19:20:04
Postat av: Mufflon

Underbara konstverk! Undrar om man kan köpa tapeter med pestmotiv...

2009-11-11 @ 20:59:15
URL: http://salenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0