Mustaschkampen

Jag gillar aftonbladet, de är verkligen toppen. På så många vis. Nu har de startat mustaschkampen också, och det är fanimej oslagbart. Ett fyrfaldigt hurra för aftonbladet: Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

image12

Tydligen så är det nån slags kampanj för att stödja (mustasch)kampen mot prostatacancer, och det är ju bra. Men ärligt talat, mustaschkampen hade kunnat vara en kamp mot vad som helst, man hade ju ändå ovillkorligen anslutit sig till den, eller hur? Jag förordar mer mustaschkamp! Mustaschkamp mot prostatacancer! Mustaschkamp mot kvinnomisshandel! Mustaschkamp mot fattigdom! Mustaschkamp mot USA-imperialism! Mustaschkamp mot kapitalismen! UPP TILL MUSTASCHKAMP!!

Kommentarer
Postat av: Osto

Såg det innan. Helt lysande faktiskt ;)

2007-04-26 @ 17:08:33
Postat av: Shazbot

UPP TILL KAMP! (ps. jag har mustasch.ds)

2007-04-27 @ 08:42:16
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Ican

Jag är med om jag kan bidra med Hitler. Han hade faktiskt den tuffaste mustachen ;)

2007-04-27 @ 23:10:48
Postat av: Mufflon

Ser du till att skaffa dig en hitler-mustasch så är du varmt välkommen ican :D

2007-04-28 @ 09:45:31
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Ican

Shitmotherfakk - best att jag börjar odla nu då - hoppas jag inte skrämnmer Jack O_O

2007-04-28 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0